Nak Kulit Cerah dan Sihat?

Assalamualaikum and hi,


Menjelang nak dekat bulan puasa ni ramai lah gadis-gadis dan akak2 malahan kaum lelaki nak start pegi gym lah, nak start kurus lah dan ada juga nak start kulit cantik. ehems. Tapi memang betul, penjagaan kulit ni penting sebab kalau kusam je macam tak best la bila tengok kulit orang lain flawless. kang termenangis tepi bucu katil. sobs.

Certain orang ada ambil injection untuk bagi kulit nampak cerah, bermaya. TETAPI kalau salah inject, atau barang yang inject tak bersih, tak original tak ke bahayaaa. so ada baiknya kita consume makanan atau supplement berupa tablet/cecair.

Contohnya macam produk Transbella dan Transgluta ni haaaa.
Kenapa kena consume Transbella ni? sebab ianya mencerahkan dengan 5 kali lebih hebat! bagi mereka yang preganant pun boleh consume asalkan dah 6 bulan ke atas. kalau tengah menyusu anak pun boleh, but also tunggu baby 6 bulan then dah boleh consume produk ni. Sebenarnya bukan sebab nak cerah semata mata, tapi kebaikan dalam Transbella ni banyak sangat i cannot say no lah to this product :D





Siap ada kelulusan dari KKM dan Halal dari Jakim lagi. makanya tak perlu ragu-ragu lagi. kadang2 certain produk dari luar kita tak tahu halal haram nya kan. so kalau yang kat sini dah terang terang halal, why not kita cuba. yakin pun yakin kan :)





Okay kalau korang tak boleh nak consume Kolagen, sebab ada certain orang alahan dengan kolagen.. maka boleh lah consume Transgluta! dalam Transgluta ni tak ada Kolagen dan diganti dengan Glutathione! faham tak kalau orang korea semua nak putih tu semua consume Gluta niii. dah apekes beli kat luar jauh jauh bila kat tempat kita ada juga kannn.

i tengah menaip ni pun i excited ahahah acane niii


Produk yang bagus haruslah ada testimoni. boleh tahan jugak testimoni customers. i likeee!




So lepas ni dah boleh beli Transgluta atau Transbella secara berjemaah dengan jiran2 atau kawan satu ofis atau adik beradik okay? kite pakat beli n consume pastu semua cecantiks time raya. curlasss semuaaa :)

jom beli!

Comments

  1. Lelaki boleh pakaikah?

    M I Fitri
    acil89.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. kulit yang cerah dan sehat menandakan perawatan yang bagus, salam dari saya blogger Indonesia

    ReplyDelete
  3. Awesome. Menarik produk nih :)

    P/S: Jana pendapatan lumayan dengan Uber.
    Cara daftar di sini >> http://www.uber.hebahkan.com/2016/03/bagaimanakah-cara-mendaftar-untuk.html

    ReplyDelete
  4. Menarik sharing session akak. Heee 😁😁😁

    Jemput singgah ke blog saya ada bermacam produk kesihatan dan juga kecantikan 😘😘😘

    http://www.syakillaazam.my/

    ReplyDelete
  5. Cepatnya putih testi yang satu tu! Tapi ada kesan sampingan apa-apa tak ye

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts