rainbow.

Assalamualaikum.


somehow i know, cooking makes me feel better :)





hope i can paint my life with so much colours in it.
tehee.

nite people! :)

Comments

  1. wahh..nampak mcm sedap.. nak resepi lah!

    ReplyDelete
  2. cantiknya...

    http://anamiyaki.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fatin nie rainbow cake kan ? Boleh share resipi tak ? fie pernah buat topping tu. Apasal topping fie jadi lembik dan cair je.

    ReplyDelete
  4. looks so yummy! :D
    recipe plsss...:))

    ReplyDelete
  5. nak resepi kek nie boleh? nmpk best.. thanks :)

    ReplyDelete
  6. yummy... nak resepi boleh tak ? huhuhu... the colours are totally awesome !

    ReplyDelete
  7. cantik nye!!! suka.. nk resepi.. :)

    ReplyDelete
  8. kak fatin... nak resepinye???
    bolehh???
    =)

    ReplyDelete
  9. wah, best. share ler resepi cik fatin. hiks

    ReplyDelete
  10. wah, nampak macam sedap ar... :)

    ReplyDelete
  11. Fatin....resepi please, akak ingt nk wat la sblm deliver...
    Cepat tau bg resepi..kekeke

    ReplyDelete
  12. fatin yg cantik dan pndai memasak..ajar la tite buat kek ni..mmg tingin..mahai dak kos nk buat rainbow ni :)

    ReplyDelete
  13. alkisah tujukan lagu - micheal learn to rock - paint my love.. kat fatin

    ReplyDelete
  14. akak! ajarkan mcm mna nak buat :)

    ReplyDelete
  15. skrg kek ni mmg fmous kan..kt fb..blambak2 my friend buat..apa yg nma kek ni?

    ReplyDelete
  16. masak je huhu

    http://miszatie.blogspot.com/2012/03/wedding-in-mood.html

    ReplyDelete
  17. Wah...cantik dan nampak menyelerakan la...

    ReplyDelete
  18. sis memang suka memasak kan.untung siapa jadi suami sis nanti. ehem :)

    ReplyDelete
  19. nmpk mcm sedap..pagi2 buta nih plak terbaca..mana nk cari menda nih?..ngidam lak :p

    ReplyDelete
  20. ni yang rase nak baking ni huhu
    kalau buat dlm 6 color mesti lg cantik
    nak resepi topping tu sis! =)

    ReplyDelete
  21. salam ziara dari kami mediavogue....

    ReplyDelete
  22. fatin post la receipi kek ni.. ramai yg request nie.. heee (:

    ReplyDelete
  23. BW blog fatin.ehem2 sedapnya kek ni.na jugak...

    ReplyDelete
  24. Hye, kukus or bakar ker? Texture dia nmpak cantik mcm kukus, tp gebu mcm bakar.. Mana satu yer?

    ReplyDelete
  25. mcm susah je nk bt...
    http://shesheilla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. fatin.. leh share resipi x?? hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts