Saturday, February 9, 2013

umrah (pictures only)

Assalamualaikum and hi :)

Alhamdulillah.. it's been such a great invitation by Allah S.W.T to go for Umrah. been there with umi, abah and farah. KL-Madinah-Makkah-Jeddah-KL. banyak sangat pengalaman menarik dan cerita2 best yang dapat masa kat sana. last pegi sana masa tahun 1999. almost 14 tahun dah kot! 

currently tgh menghadapi allergic yang maha teruk. so enjoice dulu the pic, coz sometimes picture speaks louder than action :) 



















 till then, take care people :) 

18 comments:

  1. Bestnya dpt smpai ke rumah Allah...suatu hari nt sy nk kumpul duit dan ke sana juga..insyaAllah =)

    ReplyDelete
  2. You are very lucky girl fatin, dapat ke sana in a very young age. Alhamdulilah

    ReplyDelete
  3. wahh, dah sampai ke rumah Allah..
    amin :)

    ReplyDelete
  4. seronoknyaaaaaa dah smpai sane.
    teringin sangat nak pergi :)

    ReplyDelete
  5. allahuakbar, rindunyaaaaa haramain..:'(

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah seronoknya dah dapat ke sana kan? InsyaAllah lepas ni tunaikan Haji pulak ye ^^

    ReplyDelete
  7. hahaha... unta...
    Binatang yang sentiasa senyum...
    walaupun rentas sebulan perjalanan tanpa henti...

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah dapat jejak kaki kat sana...jeles sangat...insyaallah dapat jugak pegi satu hari nanti...amin...mesti bestkan...aarrr jeles

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, I'm happy for you. Hopefully, it'll be my turn one day soon, InsyaAllah! Loving all the pics btw :)

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah....kak fatin dpat pluang kali kedua tuk jejak kaki dkt sna. seronoknya.. sy teringin nak pergi. :)

    ReplyDelete
  11. Subahanallh....alhamdulillah....untung nya Fatin..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah selamat pergi dan balik. bestnya kak, saya bila lagi nak boleh ke sana..

    ReplyDelete
  13. salam kak tin. Nak tanya, macam mana kak tin pakai tudung yang corak paisley tu? cara pakai. nak tauuu :(

    -Myazoolkefely-

    ReplyDelete
  14. cantiknya gambr...kak fatin tngkp pkai ape aer?

    ReplyDelete
  15. mcm muka fauziah ghous lak muka kak pateng yang 9 dr ats tu, comeyy. hehe. ^ ^

    ReplyDelete