Monday, November 19, 2012

playful dreamer.

Assalamualaikum.

dreamer makin lama makin nakal. sejak dah masuk 7 bulan, ingatkan makin matured dan boleh nampak gagah perkasa macam kucing2 jantan yang lain. tapi nampak gaya macam makin playful. oh anakku! anyonyo.. just bila nak tidur je baru manja ala2 kucing betina. tapi satu je la, pantang nampak camera. terus cover macho. pandai eh dreamer ;p


dreamer berkata : mummy see! no hand! no hand! *lame joke (-_-')

waaa.. sedapnye treat tuuuu. 

my fav spot! laundry bag! yeay!

dia memang suka sangat dok kat dalam tu. ai dah cakap dia nakal. sabar je lah jage anak sorang ni. lolz. 


but i love him, no matter what. hihi :)

take care people!

29 comments:

  1. comelnya !!! nnt nk cari pet cat mcm Dreamer jugak lah ^_^

    ReplyDelete
  2. comel giler dreamer^^... sy budak baru..mnx tunjuk aja dr pakar.. http://qishawani91.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. comel tul kucing Fatin .. Nama pun comel , dreamer .. so cewitt ..

    ReplyDelete
  4. hyee.. yuyu singgah sini dan follow sini.. nice to meet u.. come visit my site http://www.sayeshukepink.com/

    ReplyDelete
  5. comel sangat sangat lah!!
    husband akk bela 5 ekor kucing! lagi ramai dari manusia dalam rumah tuh..hahaha.
    tapi seronok kan main dengan kucing..pernah akak makan durian, semua meoww..nak jugak..diorang makan durian..dreamer ni makan durian x?;)

    ReplyDelete
  6. boleh tak saya nak pinjam setahun??haha

    ReplyDelete
  7. kucing!!!!!!! tp xleh jage dekat hostel UTP ;(

    ReplyDelete
  8. comel dreamer tu
    secantik tuannya ;-)

    daddy long legs

    ReplyDelete
  9. alahai comelnyerr.....muka manje manje minta kiss...

    ReplyDelete
  10. comelnya cat mcm tuannya <3

    https://www.facebook.com/profile.php?id=648997231#!/HijabAmour?fref=ts

    ReplyDelete
  11. atoto , comel nya dreamer dan mata tuu :D ! secomel kak fatin ..

    ReplyDelete
  12. Comel nyeee dreamer (-,-") . Huhuhu :D

    ReplyDelete