Thursday, May 3, 2012

random.

Assalamualaikum.

this is really random. mata dah bukak tutup dah ni.
motif tulis belog dalam keadaan separa sedar? tssk.




i made some cupcakes n cakes since ada yg tempah.
it's a carrot cake :)




and thanks umi n abah,
disaat anak mereka sedang sibuk baking di rumah,
mereka keluar ke bandar tp tak lupa anak sorang neh,
thanks for the recipe's book! :D


i better get enough sleep.
till then, goodnite  :)

25 comments:

  1. sedapnya kek karot tu.. hihi.. <3

    ReplyDelete
  2. nice photos... klu sy nk jd model ke nk x..

    heeee

    ReplyDelete
  3. adoiiii..terliur nengok kek tu.. mintak sikit...hihihi -.-

    ReplyDelete
  4. Haritu I nak beli buku tu fatin! tapi tak jadi. ala, nak beli lah lepas ni. best kot belajar masak :)

    ReplyDelete
  5. sedapnya kek tu.. ada carrot yang sangat2 comel kat atasnya.rasa tak nak makan ar kalau ada kat depan mata...

    ReplyDelete
  6. hye fatin..we got the same recipe book...

    ReplyDelete
  7. buku tuuu!!! baru tengok yang member punya..sebab dia hotel n katering punya student.. nak cari jugakkk....

    ReplyDelete
  8. saya pom ada buku tu,ha3..hope u enjoy cooking!

    ReplyDelete
  9. wahhhh..cupcake dh mcm kedai punya..best la duk rumah.!..ble msk2..kt hstel xble.:(.

    http://apricotp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fatin,ingt i x??hehe..

    http://anna-alaui.blogspot.com/2012/05/fatin-suhana-vs-hanez-suraya.html

    ReplyDelete
  11. tomeiinyee cupcake tuh..Yeayyhh buku resepi tu mmg best..Dh try beberape mskn..MMg owsemm =p

    ReplyDelete
  12. Nice cupcakes =)

    Shaifuliza

    ReplyDelete
  13. tebalnya buku cupcake..heheh... ;-)

    ReplyDelete
  14. dapnya cake..hehe

    http://macammacamcite.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ohh terliur tgk cupcake tuh! :D

    ReplyDelete
  16. sedahnya tengok cupcake tu :D

    ReplyDelete