Monday, May 16, 2011

shortest.

assalamualaikum :)

i'm going back to shah alam tomorrow morning.
guess i'll be missing kuantan so much. haihs.
takpe, every week pun balik kot. kalau takde keje. sobs.

nothing much to say.. balik shah alam ada banyak keje nak kene settle.
n oh, siap2 ya gadis.. i'll be selling more shawls!
Insya-Allah.. for the shawls i'll make the tutorial.
senang nak pakai n nak gayakan nanti.
jadi nya, mmg tak rugilah beli shawl sy :)

ckp pasal shawl.. igt tak buku yang kak anizon baru terbitkan tu?
here's some of the sneak peak ;p :


*muke bajet na letak gambar sendiri je. ehe.

kalau na tgk cara2 tudung yang lebih byk, boleh la beli buku ni ye.
variasi inspirasi selendang + 100 tip bantu penampilan.
mule2 beli buku ni, sy igt utk cara2 pakai tudung je.
rupanya banyak lagi info2 kat dalam ni.
frankly, this book is a must for every hijab's girl who's seeking for style :)

till then,
take care awak2 semua !

22 comments:

  1. InsyaAllah akan beli buku ni..boleh jugak bantu penampilan sy^^

    ReplyDelete
  2. Model muslimah. Gunakan kecantikan utk org mendalami Islam dan indahnya memakai hijab. That's good Fatin Suhana, InsyaAllah, semoga barakah :)

    ReplyDelete
  3. wahhh nak g cari juga la 1...teeheee

    ReplyDelete
  4. huhu.. shoot utk buku ni dah lama sebenarnya.. b4 sy masuk degree. masa awal2 into modelling. tehee. tajuk buku ni : variasi inspirasi selendang, editor : anizon hussin. :)

    ReplyDelete
  5. okeh take note

    selesai exam,balik rumah terus redah semua bookshop nak cari buku nie..=D..tQ kak fatin.

    ReplyDelete
  6. mana nk dpt magazine toh ?

    ReplyDelete
  7. pheww...myra pon nak carikla buku tu *hee :)

    ReplyDelete
  8. ehh..betul ek bnyk info..ingat cara pakai tudung je..thanks 4 k.fatin ;)

    ReplyDelete
  9. ajar la tuto pasal pakai shawl kat belog lak.. sure gempak ! :P

    ReplyDelete
  10. kak fatin masuk dara.com jugak kan??huhu comel!

    ReplyDelete
  11. santiknyer...pandainyer gayekan pkai shawl...

    ReplyDelete
  12. cantek n really helpfull..thanks dear..:)

    ReplyDelete
  13. kt mn nk cari yewh buku 2.any bookstore idea ?

    ReplyDelete
  14. Suka nyaa tgk Kak Fatin! Huhu.
    Love yaa! :')

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. nih yang tak sbr nak jmpa!
    hehe. byk kali nk jmpa tak jadi. jemput dtg majlis kawen nnti. ajak la kwn2. ;)

    ReplyDelete
  17. bestnyerrrr fatin...keep up the gud work okeh..kekalkan humble fatin yek...i like

    ReplyDelete