when there is love.

Assalamualaikum.

hi awak2 sume, sihat? :)
i've done with my first paper,
n there will be another 4 papers to go.
ganbatte ne!

anyways, kalau time2 exam ni sometimes
sy rasa malas nak study. kononnye otak dah tepu sume.
jadi harus banyakkan berzikir supaya
anasir2 luar tak mengacau dengan gembira sambil
nyanyi lagu thousand years by keristinah peri itu.

my another motivation is these two people :

umi n abah, my treasure :)

---------------------------------

selalu monolog dgn diri sendiri :

kalau betullah aku syg kat umi n abah,
make them proud.
proud to have me as their child. ya Allah..
aku bersyukur sgt sbb dapat dilahirkan dalam keluarga
yg saling menyayangi. sentiasa ada tika
aku susah dan senang.
aku bersyukur sgt sbb aku dilahirkan sempurna akal dan fizikal.
tiada cacat cela, Alhamdulillah.

kalau betullah aku syg kat umi n abah,
jadilah muslimah yang sejati.
jadilah wanita yang solehah.
aku tak sanggup melihat kalau2 ibu bapaku
menanggung dosa-dosaku yg tak sepatutnya aku buat.
mereka dah banyak memberi kebahagiaan dalam hidup aku.
y should i gave them my sins then?
Nauzubillah.
biarlah apa yang mereka akan terima dariku,
amalan2 yang baik2 sahaja.
yang akan membantu mereka ke jannah.
impianku satu, destinasi percutian paling agung,
satu keluarga ke syurga, untuk selamanya.

kalau betullah aku syg kat umi n abah,
belajar lah betul2.
it's one step closer to make them happy.
n i would do anything, to make them happy.
anything.

----------------------------------

ok skang dah tak blh malas sbb nanti serba salah
dgn diri sendiri tak dpt buat family happy.
harus tido sekarang supaya esk blh bgn awal dan study dgn jayanya.
wink.




goodnite people :)

Comments

  1. yeayh.. make them proud kan.. y should us nak bg dorang dosa yang kita buat.. huaa.. want to be a better daughter too

    ReplyDelete
  2. amin.... memberi saya smangat utk study betol2 jugak :)

    ReplyDelete
  3. gud nite gorgeous! semoga hari esok lebih baik dari semalam. ;)

    ReplyDelete
  4. good motivation =)

    ReplyDelete
  5. amin ~ semoga kak brjaya dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  6. very true...rase bersalah kat parents...

    ReplyDelete
  7. betul...walaupun kjayaan yg kita dpt blum tntu dpt balas balik jasa ibu dan bapa kita..N_N

    ReplyDelete
  8. huuhu betul2 time mls nk belaja,,mak ayah la jd motivation kite

    ReplyDelete
  9. good luck fatin.. kejayaan antara benda yang dapat membalas jasa ibu bapa kita..

    ReplyDelete
  10. same wif me sys..wanna make dem proud of me..

    ReplyDelete
  11. whoaaa. ayat kak fatin inspired me too. alia SPM this year. iwill make them proud :) insyaallah, ameen <3

    ReplyDelete
  12. alahai. cantik sungguh fatin suhana

    ReplyDelete
  13. bila ingat parents, serba salah bila time malas nak belajar..huhuu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts