bezanya perbedaan.

Assalamualaikum.



aku kata aku cinta sampai nafas terakhir.
kau kata, kau cinta hingga ke syurga.
sungguh.

bila aku marah, aku tutup sahaja telefon itu.
bila kau marah, kau masih sebut i love u itu.
sungguh.

bila kau salah, aku salahkan dirimu sepenuhnya.
bila aku yang salah, kau pujuk diriku. hingga aku mampu berdiri semula.
sungguh.

aku tak punya apa untuk ditawarkan padamu.
tapi aku yakin.
aku akan sentiasa setia bersamamu.
cintaku ini, kutafsir seperti hidupan.
semakin lama semakin bercambah.
mungkin kau tidak lihat sepenuhnya sekarang.
kerana aku simpan separuhnya,
bilamana aku jadi yang sah buatmu.



nantikan saja, arjuna hatiku :)

Comments

  1. tapi yang 'separuh' itulah yang selalu dipersoalkan.huhu

    ReplyDelete
  2. huhu.nice one fatin...smoga cepat yang separuh itu disatukan.. :)

    ReplyDelete
  3. thanks ;)

    separuh itu apa2 shj sebenarnya. kadang2 bg gadis.. tidak perlu menjadi terlalu manja, terlalu mengharap, terlalu murah. kalau dia utk kita, semuanya akan kita beri nanti. cukup lengkap sebuah kasih sayang ;)

    ReplyDelete
  4. nk cakap nice semua pun kat atas dah cakap nice..
    nk cakap apa lg ye??
    errrr best lah..
    oke tak??
    kreatif.. :)

    ReplyDelete
  5. suke suke . semoga disatukan dengan si arjuna hati ya cantikkk :)

    ReplyDelete
  6. kawen la cepat..jangan tunggu lame2

    ReplyDelete
  7. nice . best . terharu siape yg makan cili tersebut :) hee .

    ReplyDelete
  8. ahah.. mekaseh korang.. tulis b4 tdo smalam. tunggang langgang jugak bile bace balik hari ni. hehe ;p

    err.. mengape :( ?

    ReplyDelete
  9. ok ini suweet,
    keh keh!
    bf baca nih, mesti terharu.
    hehe

    ReplyDelete
  10. ehh..shuweet laaa..huhu..nk pinjam leh.hehe.mintak ijin jap..hehe..good job fatin..

    ReplyDelete
  11. tutup tipon tu sme lah ngn kite ni ha fatinnn~ huhu.....

    ReplyDelete
  12. sweet sgt2...betul, yang "separuh" itu akan diberi kalau dia sememangnya untuk kita^^

    ReplyDelete
  13. nice lah ,,
    betul lah kan kena simpan separuhnya
    tak boley bagi semua

    ReplyDelete
  14. very nice fatin..ilike it :)

    ReplyDelete
  15. nice and bagus simpan separuh tu.

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum...

    puitis...penuh makna..

    happy blogging :-)


    regards,
    BLADE EDGE

    ReplyDelete
  17. Salam Fatin Suhana. Siapakah arjuna hatimu itew?!?

    ReplyDelete
  18. 1st time sy baca entry fatin n im already falling in luv with it..no wonder fatin ade ramai followers..love ur poem! hope this half will find her other half..and unite as one!

    ReplyDelete
  19. hye che wan fatin / fatin suhana...hepi sgt2 korg still happily 2gether...smoga kekal smpai bile2...salam dr egypt... :))

    ReplyDelete
  20. sweet nyerr .. sya pun sma ska buat puisi and baca2 puisi yg org buat best! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts