Saturday, June 25, 2011

pemanah jiwa.

assalamualaikum.


perasaan ini.
masih kekal begini.
entah kenapa kau biarkan aku menjadi
begitu pemurah.
hinggakan hati aku ini,
separuhnya ku beri buat kamu.

aku masih berdebar tiap kali kita ketemu.
aku masih tersenyum bila mana kau
bermain di fikiranku.
aku masih. sayangkan kamu.

aku takut.
kerana aku terlalu inginkan kamu.
gimana lagi harus aku jelaskan.
kerana yang jelasnya, tiada kata
yang mampu aku himpunkan untuk
aku nyatakan perasaan kasih ini.

mahukah kau terbang bersamaku,
selamanya?



malam semua.

17 comments:

  1. fatin, that's so sweet!

    smoga fatin & mueiz kekal sampai syurga. aminnn :)

    ReplyDelete
  2. teringat wa time bercinta dulu

    ReplyDelete
  3. smoga fatin n muiz kekal hingga ke akhir hayat..aminn

    ReplyDelete
  4. hurm, mau3~;) mau terbang bersama!;) bile sekali awk takut kehilangan dy~ dy beribu kali takut kehilangan awk!;)

    ReplyDelete
  5. thanks awak sume :) semalam tak boleh tdo. tibe2 terjiwang sorang. biasa tulis dalam kertas, simpan n kemudian bagi si dea. tp. tulis kat sini lebih mudah ;p

    ReplyDelete
  6. "andai kata aku superman
    akan ku bawa kamu terbang bersamaku
    tapi malangnya
    aku belum cukup kental
    untuk berseluar dalam diluar"

    :D
    Alkisah : Peace Yoo !!

    ReplyDelete
  7. hopefully akk happy with the special one ;)

    ReplyDelete
  8. alahaiii....muah2 sweetnyer lah..haha..

    ReplyDelete
  9. bila kita da syg sgt kat seseorg tu, memang takut kan utk kehilangan die..die pon mesti cam tu jugak =)

    ReplyDelete